REGULAMIN
& 1. PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług , odpowiedzialności oraz przebywania
na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez
podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie czynności
konkludentnych w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji albo zapłatę zadatku lub
całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując czynności wskazanych w poprzednim
zdaniu Gość potwierdza, iż zapoznał się i potwierdza warunki regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie HOTELU
PROTEA***
- Regulamin dostępny jest w każdym pokoju, a także możliwy do otrzymania w
Recepcji Hotelu.
& 2. DOBA HOTELOWA
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa trwa od godziny 13:00 w dniu wynajmu a kończy się o godzinie 11:00
dnia następnego. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że
pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu , poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość
powinien zgłosić w Recepcji do godziny 18:00 poprzedniego dnia. Hotel uwzględnia
życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości – dostępności pokoi.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu, w
przypadku nieprzestrzegania Regulaminu.
- Rozpoczęcie pobytu w Hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem przepisów
regulaminu Hotelu.
& 3. MELDUNEK W HOTELU
- Hotel ma obowiązek meldunkowy każdego Gościa. Podstawą zameldowania Gościa
jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W przypadku
odmowy okazania dokumentu w sposób uniemożliwiający zameldowanie Recepcjonista
ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- Wypełnienie karty meldunkowej – Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko oraz
składa podpis. Na życzenie Gościa Recepcjonista ma obowiązek pozostałe dane
meldunkowe wpisać samodzielnie z dokumentu tożsamości.
& 4. DANE OSOBOWE
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r., informujemy że administratorem danych osobowych jest Firma
PROTEA Niechajczyk Spółka Jawna z siedzibą w Bolesławcu, przy ul. Brzozowa 1E
KRS: 0000116025 ; REGON 230123954.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu, oraz świadczenia usług
hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych.
- Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez
okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie
zgody do czasu jej odwołania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do
przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych
przez hotel.
- W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie w celach marketingowych
dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym
momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia
zapomnianym.
- Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom
odbiorców:***
– firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla gościa
transportu lub przesyłki kurierskiej;
– firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla hotelu;
– firmom świadczącym usługi obsługi księgowej;
– firmom świadczącym obsługę prawną;
– firmom świadczącym usługi marketingowe dla hotelu.
- W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (PUODO).
- Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w
siedzibie hotelu, lub za pomocą skrzynki mailowej ado@protea.com.pl
& 5. POBYT GOŚCIA W HOTELU
- Najmujący pokój Gość nie może przekazywać pokoju inny osobom, nawet gdy nie
upłynęła doba za którą uiścił opłatę.
- Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 10:00 jest traktowane
jako przedłużenie pobytu – Recepcja nalicza opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju
według cen pełnych.
- Osoby nie zameldowane mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym w
godzinach od 7:00 do 22:00 po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu w Recepcji
- Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Hotelowym Gościa , po godzinie
22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na
odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby
nastąpi według aktualnej ceny dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego w Recepcji
Hotelu.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie
zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
- Przez cały czas pobytu w Hotelu dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą
opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowanie dzieci w tym poczynione uszkodzenia
lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
- Na terenie Hotelu , w tym – w pokojach hotelowych , zgodnie z ustawą
z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed
następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o PIS ( Dz.U.Nr
81, poz.529) – obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych
- Złamanie zakazu palenia i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym oprócz pokoi
wymienionych w pkt.7 jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój
Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 500,00 zł.
& 5. CISZA NOCNA W HOTELU
- W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 6:00
dnia następnego.
- W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług Hotelu mają obowiązek
takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości.
& 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju
uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu
powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
- Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po
jej wystąpieniu.
- Nie należy przenosić wyposażenia pokoi bez powiadomienia o tym Recepcji.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i upewnić
się , czy są zamknięte.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu , Hotel może odmówić dalszego
świadczenia usług ,osobie , która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do
niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu Hotelu , uregulowania należności za
dotychczasowe świadczenia , oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia
oraz opuszczenia terenu Hotelu.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa , który podczas poprzedniego pobytu rażąco
naruszył Regulamin,wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na
osobie Gościa, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu.
- Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach
hotelowych i innych pomieszczeniach Hotelu : grzałek i innych urządzeń elektrycznych
nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i
zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- W momencie wymeldowania Gość zobowiązany jest do zdania kluczy z pokoi
hotelowych. Za zgubienie kluczy pobrana zostanie dodatkowa opłata w wysokości
50,00 zł
& 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
- Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez
Gościa do Hotelu regulują przepisy art.846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność
Hotelu podlega ograniczeniu jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu Recepcji.
Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych
i cennych przedmiotów , w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość
naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą
wartość w stosunku do wielkości oraz przedmiotów wielkogabarytowych ,
przekraczających możliwości przechowania w depozycie hotelowym.
& 8. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1.Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego
Gościa, będą odesłane na jego koszt , na adres przez niego wskazany. W przypadku nie
otrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa te przedmioty przez okres 6 miesięcy , a
następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
& 9. INNE
- Hotel Świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o
bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji , co umożliwi reakcję.