Z NAMI JESTEŚ BEZPIECZNY! DBAMY O CIEBIE KAŻDEGO DNIA POBYTU.

W trosce o naszych Gości i Pracowników, w Hotelu PROTEA *** wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa. Opracowaliśmy własne procedury oraz wdrożyliśmy te, do których jesteśmy zobligowani przepisami i które mają chronić zdrowie Państwa oraz naszych Pracowników obejmują wszystkie obszary funkcjonowania obiektu.

Bezpieczeństwo w hotelu:

• przy każdych drzwiach wejściowych do hotelu oraz w recepcji dostępne są dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk wraz z instrukcją użytkowania
• w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych zostały zamieszczone instrukcje dotyczące mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk
• personel zachowuje środki ochrony osobistej i stosuje zalecone zasady bezpieczeństwa
• w recepcji znajduje się informacja o maksymalnej liczbie Gości mogących jednocześnie przebywać w hotelu
• obiekt jest sprzątany i dezynfekowany ze wzmożoną częstotliwością i pod specjalnym nadzorem. Na bieżąco odbywa się dezynfekowanie ogólnych toalet, blatu recepcyjnego (po każdym gościu), kluczy, klamek, poręczy, uchwytów, telefonów, klawiatury komputerów, urządzeń w pomieszczeniach socjalnych oraz innych, często dotykanych powierzchni. Precyzyjnie dozowane są profesjonalne środki myjące
• istnieje bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób tam nie zakwaterowanych
• systematycznie wietrzone są wszystkie pomieszczenia hotelu
• obiekt wyznaczył i wyposażył w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący pomieszczenie, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych
• w recepcji hotelu znajdują się potrzebne numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej i służb medycznych.

Bezpieczeństwo w recepcji:

• sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
• wszystkie klucze do pokoi hotelowych są każdorazowo dezynfekowane przez personel recepcji
• recepcjonista obsługuje Gości w przyłbicy/maseczce. Prosimy również o zasłanianie twarzy i ust w częściach wspólnych hotelu
• w lobby recepcyjnym mogą przebywać maksymalnie 3 osoby jednocześnie
• recepcja będzie wręczać gościom jednorazowe menu śniadaniowe z prośbą o przekazanie zwrotne najpóźniej do godz. 20:00

Bezpieczeństwo w pokoju:

• Ograniczone jest rutynowe sprzątanie pokoi – odbywa się jedynie na życzenie Gościa lub co 3 dni, wyłącznie podczas nieobecności Gościa
• po każdym Gościu pokój jest dokładnie sprzątany, dezynfekowany i wietrzony
• w miarę możliwości pokoje sprzedawane są w systemie rotacyjnym z m.in. 1 dniem przestoju
• obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych
• jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy, prosimy o telefon do recepcji pod nr 100
• wszystkie szklanki w pokoju i łazience są każdorazowo wyparzane w temperaturze 100°C po każdym Gościu

Bezpieczeństwo Restauracja Chata Myśliwska:

• Restauracja Chata Myśliwska obsługuje Gości jedynie w formie ROOM SERWISU: zarówno śniadania jak również posiłki popołudniowe
• Menu restauracji udostępniane jest przy zameldowaniu. Karta przygotowana jest w sposób umożliwiający bezpieczne i skuteczne dezynfekowanie
• Każdorazowo wszystkie naczynia użyte do serwowania posiłku są wyparzane w temperaturze 100°C.

Kontakt bezpośredni:

Jeśli potrzebują Państwo pomocy, mają jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 603 201 101 lub mailowo pod adresem: hotel@protea.com.pl
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Przydatne informacje:

Polecamy śledzić informacje na stronie www.gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych_informacji.
Jeśli obserwują Państwo u siebie przed przyjazdem niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel, duszności i kłopoty z oddychaniem), prosimy niezwłocznie skontaktować się z infolinią NFZ 800 190 590 lub udać się własnym transportem do najbliższego szpitala zakaźnego.
W przypadku uzasadnionych obaw, dotyczących stanu zdrowia Państwa, mamy prawo anulować rezerwację i poprosić o zmianę terminu, w trosce o zdrowie pracowników i innych Gości. Zastrzegamy sobie prawo do pomiaru temperatury
Wszyscy nasi pracownicy zostali gruntownie przeszkoleni z zasad BHP w nowej sytuacji. Wdrożone działania ograniczą do minimum zagrożenie zarażeniem koronawirusem.

Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najwyższym priorytetem- dbamy o Ciebie każdego dnia.
Zrobimy wszystko, by Twój pobyt w Hotelu PROTEA należał do udanych bez względu na nowe okoliczności. Pamiętaj z nami jesteś BEZPIECZNY dbamy o Ciebie każdego dnia pobytu.

PRO_TEAm